sreda, 14. april 2010

METODOLOGIJA IZDELAVE BLOGA

Ko sem si izbral temo za pisanje bloga, sem najprej začel z zbiranjem literature. Najprej sem seveda uporabil iskalnike, ki mi omogočajo iskanje v slovenskem jeziku. Ker angleškega jezika ne obvladam dovolj, saj je moj primarni učeni jezik nemščina, je to toliko bolj predstavljalo oviro pri iskanju literature, ki je večino v angleškem jeziku. Litarature na temo stresa in obvladovanja stresa je ogromno in pri tem ni bilo težav. Strokovnih člankov ali člankov, ki kakorkoli opisujejo stres je nešteto. Ravno tako je poleg literature, ki je v besednem zapisu tudi veliko literature, ki je zapisana v video načinu. Pri izdelavi bloka in iskanju literature sem uporabil prenosnik z inštaliranim googlovim iskalnikom. V tem iskalniku sem operatorje AND, OR, +, -, («««) in *, bistveno hitreje našel želene podatke. Slednji najde določene iskane spletne strani in jih sortira na več kriterijev. Za uporabo spletnih digitalnih knjižnic sem predhodno v FIŠ knjižnici pridobil uporabniško ime in geslo. Literaturo sem poizkušal iskati na ISI Web of Knowledge, ProQuestu, WordlCatu, Scirusu in Metaisklaniku.

Pri iskanju literature sem uporabil tudi iskanje v Kooperativnem online bibliografskem sistemu in servisu COBISS-u. Tu je več načinov iskanja od osnovnega, izbirnega in ukaznega do iskanja v bazah podatkov posameznih knjižnic. Iskanje literature v COBISS-u mi je precej domače, saj sem ga uporabljal že pri iskanju literature za diplomsko nalogo pri dodiplomskem študiju.

Blog sem ustvaril in se tudi prvič srečal s posameznimi elementi urejanja in objavljanja. Moram priznati, da sem se v začetku srečeval s težavami kako urejati in objavljati, vendar sem z nekaj poizkusi tudi to obvladal. Pisanja sem se lotil na način, da sem v beležnici po zbrani in preučeni literaturi vsako poglavje posebej napisal in ga shranil v osnutke. V blogu sem nato za vsako poglavje pripravil novo objavo in ga shranil v osnutke, kjer sem ga lahko večkrat urejal. Največ težav sem imel pri vstavljanju videa, saj sem si inštaliral Youtube Downloader HD, kjer sem potem najdene videovsebine uvozil v blog. Ostale video vsebine sem pa vstavljal direktno iz Youtuba, kjer sem preko Embed kopiral povezavo in jo vstavil v objavo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar